Обмін та повернення
1. Обмін товару
1.1. Покупець відповідно до Закону "Про захист прав споживачів" має право на обмін товару належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром чи з інших причин або не може бути використаний за призначенням.
1.2. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, упаковку, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Покупцеві за оплату товару.
1.3. При обміні Покупець має право:
- придбати будь-які інші товари з асортименту в наявності з відповідним перерахуванням вартості, якщо відсутній аналогічний товар;
- здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
1.4. Термін обміну: протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки.
2. Повернення товару належної якості
2.1. Покупець має право на повернення Продавцю товару належної якості, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Покупець має право на повернення товару належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не рахуючи дня покупки.
2.2. Повернення товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, упаковку, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Покупцеві за оплату Товару. Перелік товарів, що не підлягають поверненню на підставах, передбачених у цьому пункті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
2.3. Повернення Покупцю вартості товару належної якості здійснюється протягом 7 (семи) календарних днів з моменту отримання такого Товару Продавцем за умови дотримання вимог, передбачених п. 2.2., чинного законодавства України.
2.4. Вартість товару підлягає поверненню шляхом банківського переказу на рахунок Покупця.
2.5. Повернення товару належної якості за адресою Продавця, здійснюється за рахунок Покупця.
3. Повернення товару неналежної якості
3.1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків у товарі, Покупець особисто, в порядку та у строки, встановлені законодавством України, має право пред'явити Продавцю вимоги, передбачені Законом України "Про захист прав споживачів". У разі пред'явлення вимог про безоплатне усунення недоліків, строк на їх усунення відраховується з дати отримання Товару Продавцем у своє розпорядження та фізичного доступу до такого Товару.
3.2. Розгляд вимог, передбачених Законом України "Про захист прав споживачів", проводиться Продавцем за умови надання Покупцем документів, передбачених чинним законодавством України. Продавець не відповідає за недоліки Товару, що виникли після його передання Покупцеві внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання Товару, дій третіх осіб або непереборної сили.
3.3. Повернення товару, у випадках, передбачених законом і цим Договором, здійснюється за адресою, погодженою з Продавцем. Повернення Товару неналежної якості за адресою Продавця, здійснюється за рахунок Продавця.
3.4 Вартість товару підлягає поверненню шляхом банківського переказу на рахунок Покупця.